onsdag 16. februar 2011

Mine onsdagsfavoritter på Epla

Til nå har jeg bare blogget på engelsk, men har i dag tatt den beslutingen at jeg innimellom også skal blogge litt på norsk - og onsdagene vil jeg reservere til å vise noen av mine favoritter på Epla.no.
So far I have written my blogs in English, but I have today decided that I from time to time will blog in Norwegian - and wednesdays will be reserved to show some of my favorites from Epla.no in Norwegian ;)

4 favoritter vil bli presentert hver gang - alltid på onsdager, men ikke nødvendigvis hver onsdag.

Så....*trommevirvel*..... her er dagens favoritter eller forelskelser som det heter på Epla:

 




Sånn, det var noen av mine favoritter. Ta en titt du også, klikk på linken under bildene og surf deg inn i dybden blandt Eplas godbiter - kanskje du finner noen nye favoritter du også.... God Epla-jakt!


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...